• VELIČANSTVENO STOLJEĆE, 94. epizoda, II. najava






    videohttp://www.turkweb.tv/izle/75085/muhtesem-yuzyil-94-bolum-2-fragman

    Hurrem: Što se događa ovdje? Što radite vi?

    Šah: Naložnicama dijelim doprinose...

    Hurrem: Ne mješajte se u poslove koji Vam nisu dužnost, Sultanijo. Zato što Haremom ja upravljam!

    Hatidže: Od ove prilike bolje ne može biti. Postimo da se naložnice pobune... Također ćemo se pobrinuti i za Hurrem, neka pogine u pobuni.

    Šah: Ja ću se pobrinuti da je Hurrem i više nego mrtva.

    Hurrem: Pravi neprijatelj još uvijek nije pokazao svoje pravo lice.

    Mihrimah: Princ-Mustafa.

    Mustafa: Dok god sam živ i zdrav, sultanija-Hurrem neće imati mira.

    Mahidevran: To je zapravo ozbiljna stvar. Hurrem te ne želi živa.

    Selim: Pomozi mi, Rustem-paša. Želim biti dostojan Princ ocu, vladaru. 

    Rustem: Bit ću uz Vas uz svaki korak koji poduzmete.

    Tašlidžala: Svi misle da je vladar svjestan pokretanja brodogradilišta.

    Mustafa: On je o tome već informiran.

    Čavuš: Paša, ovo je donio glasnik princa-Mustafe.

    Rustem: Neka ovdje ostane.

    Mustafa: Obavijestio sam ga pismom.

    Mahidevran: Ne zaboravi da je iznimna zabrana dana Prinčevima da oformira i koristi pomorsku flotu.

    izvor: http://www.sultanovadruzba.net/

    Facebook Comments