• ВЕЛИЧЕСТВЕНИОТ - 2 најава | 94 епизода


    http://www.turkweb.tv/izle/75085/muhtesem-yuzyil-94-bolum-2-fragman

    Хурем: Што се случува тука? Што правите вие?

    Шах: Тие ја делат заостанатата плата на робинките.

    Хурем: Не се мешајте во работи кои не се во ваша одговорност, Султанке. Затоа што јас управувам со харемот!

    Хатиџе: Нема подобра можност од оваа! Да ги оставиме робинките да кренат бунт! Ние ќе се погрижиме Хурем да умре за време на бунтот!

    Шах: Јас ќе направам Хурем да биде полоша од смртта.

    Хурем: Вистинскиот непријател сеуште не го покажа своето лице.

    Михримах: Принцот Мустафа?

    Мустафа: Се додека јас сум жив, Хурем Султан нема да има мир.

    Махидевран: Ова всушност е очајно прашање. Хурем Султан не сака ти да живееш

    Селим: Помогни ми, Рустем Ага. Сакам да бидам достоен Принц на мојот татко - Величествениот.

    Рустем: Јас ќе бидам покрај вас во секој чекор кој ќе го преземете.

    Јахја: Сите мислат дека Величествениот знае за заживувањето на бродоградилиштето.

    Мустафа: Тој веќе е информиран за тоа.

    Војник: Паша, ова го донесе гласникот на Принцот Мустафа.

    Рустем: Јас ќе го задржам тоа.

    Мустафа: Јас го известив во писмото.

    Махидевран: Не заборавај дека е строго забрането еден Принц да формира и користи поморска флота.

    http://www.facebook.com/MY.Velicestveniot



    Facebook Comments