• VELIČANSTVENO STOLJEĆE, 91. epizoda, 2. najava





    video: http://www.turkweb.tv/izle/74503/muhtesem-yuzyil-91-bolum-2-fragman

    Mustafa: Dokazano je da Piri-paša priprema pobunu. Vladar mi je osobno naredio da mu glavu odsječem.

    Hurrem: On mora biti neuspješan. Ti ćeš se pobrinuti da napravi pogrješku.

    Mustafa: Piri-paša, optužen si za izdaju Velike Države.

    Piri-paša: Ja sam poptuno odan Velikoj Državi i Vladaru.

    Yahya: Što god se dogodi, on mora biti pogubljen... U suprtonom bismo se oglušili na naredbe.

    Rustem: Ukoliko napraviš i najmanju pogrešku. Nas obojica ćemo biti pogubljeni.

    Vojnik: Netko je postavio zamku Ramazanoglu Piri-paši. On zasigurno nije izdajica.

    Tašlidžali: Ne riskirajte vlastitu budućnost.

    Iskender: Dali ste mi veliku čast imenujući mene, Iskendera, begom Teke.

    Rustem: Princ-Mustafa mi je dao i više nego što sam tražio. Ne samo da nije poslušao dane mu narudžbe, nego je uništio Iskender-bega i njegovu vojsku i tako je Princ sada - jedini izdajica.



    Facebook Comments