• Επεισόδιο 90-Μετάφραση








    Στην πρώτη σκηνή, βλέπουμε τη Χιουρρέμ να πηγαινει προς το μπαλκόνι, απομακρυνόμενη από την Φαριέ. Η Χιουρρεμ λέει: “Μην πλησιάζεις!”. Η Φαριέ σηκώνει το χέρι της και απαντά: “Μη Σουλτάνα μου!”. Η Χιουρρέμ πιάνει ένα πυρσό και τον κουνά μπροστά της. Η Φαριέ κάνει ένα βήμα πίσω. “Μη, σας παρακαλώ” λέει πάλι, αλλά η Χιουρρεμ δεν ειναι καλά. Τα μάτια της είναι άγρια και λέει: “Θα με σκοτώσεις!” Η Χιουρρέμ αρχίζει να ζαλίζεται και η Φαριέ ρωτάει: “Σουλτάνα μου;”. Η Χιουρρέμ πισωγυρίζει και ετοιμάζεται να λιποθυμήσει. Η Φαριέ λέει: “Θα καείτε!” αλλά η Χιουρρέμ είναι σχεδόν λιπόθυμη και δεν την ακούει.

    Ξαφνικά, βλέπουμε τον Σουμπούλ να μπαίνει στο δωμάτιο της Χιουρρέμ και να λέει: “Α! Τί είναι όλος αυτός ο καπνός; Για όνομα του Θεού! Σουλτάνα μου!” φωνάζει και ψάχνει τη ΧΙουρρέμ. Μετά βλέπει ότι η πόρτα του μπαλκονιού είναι ανοιχτή και τρέχει έξω: “Σουλτάνα μου!”. Εκεί βλέπει την Φαριέ και τη Χιουρρεμ με τον πυρσό. Τον αρπάζει και τον δίνει στην Φαριέ κοιτάζοντας τη Χιουρρέμ.



    Στην επόμενη σκηνή, ο Σουμπούλ μπαινει βιαστικά κρατώντας τη Χιουρρέμ στο δωμάτιό της και ρωτά θυμωμένα: “Σουλτάνα μου, μπείτε μέσα, παρακαλώ… πώς δεν ήταν κανείς εδώ; Κορίτσια, ακόμη κοιμάστε; Τί είναι αυτό που καίει ακόμη!” λέει δείχνοντας τα λιβάνια δίπλα στο κρεβάτι της Χιουρρέμ. “Υπάρχει καπνός παντού!” λέει θυμωμένος και βάζει τα κορίτσια να καθαρίσουν. Η Ντιάνα κοιτάει καχύποπτα τα λιβάνια και τρέχει να τα δώσει στις παλλακίδες: “Πάρτε τα και πετάξτε τα αμέσως! Και εσύ -άνοιξε την πόρτα -γρήγορα! Αερίστε το δωμάτιο!”. Η Χιουρρέμ σηκώνεται και κοιτάζει τη Φαριέ: “Ποιά είσαι χατούν;”. Η Φαριέ κοιτάζει έκπληκτη και λέει: “Σουλτάνα μου, έκανα το καθήκον μου…”. Η Χιουρρέμ πλησιάζει και λέει: “Το καθήκον σου είναι να με σκοτώσεις έτσι; Αυτό θέλεις; Είσαι εδώ για να πάρεις τη ζωή μου!”. Η Φαριέ: “Ποτέ! Σουλτάνα μου…”. Η Χιουρρέμ: “Χάσου! Φύγε! Φύγε από εδώ!”. Η Φαριέ δισταζει αλλά ο Σουμπούλ της κάνει νόημα να φύγει και όταν φεύγει, στρέφεται προς τη Χιουρρέμ λέγοντας: “Σουλτάνα μου, ξεκουραστείτε για λίγο. Θα φωνάξω αμέσως γιατρό”. Η Χιουρρέμ: “Σουμπούλ… ο προδότης ανάμεσα μας ειναι αυτή! Αν δε με βοηθούσες, θα με σκότωνε!”. Ο Σουμπούλ λέει: “Πώς είναι δυνατόν Σουλτάνα μου! Είμαι μάρτυρας, το είδα με τα μάτια μου… προσπαθούσε να σας σώσει…”. Η Χιουρρέμ φωνάζει: “Πώς το ξέρουμε; Πώς ξέρεις ότι δεν το έκανε αυτό μόλις σε ειδε;”. Ο Σουμπούλ, δε νομίζω Σουλτάνα μου…. Αν ήταν αυτός ο σκοπός της, θα το είχε κάνει καιρό τώρα!”. Η Χιουρρεμ κοιτάζει μπερδεμένει.

    Στο μεταξύ, η Σαχ Σουλτάνα και η Χατιτζε ειναι στο δωμάτιο της Χατιτζέ. Η Σαχ λέει: “Ειναι καλύτερα έτσι Χατιτζέ. Αν όχι σήμερα, τότε αύριο, η Σάλιχα Χατούν θα ήταν πρόβλημα. Σε κάθε περιπτωση, αυτό το θέμα με τη Μαύρη Μαγεία με δυσαρέστησε πολύ. Ακόμη και να το συζητάμε είναι μεγάλη αμαρτία”. Η Χατιτζε: “Θα πρέπει να αποφασίσω τί θα κάνουμε από εδώ και πέρα. Σου έδειξα το μέρος που βρίσκεται ο θησαυρός. Πρέπει να εξαγοράσουμε όλο τον κόσμο που υπηρετει τη Χιουρρέμ’. Η Σαχ Σουλτάνα λέει: “Οι άνθρωποι γύρω από το Σουλτάνο είναι οι σημαντικοί Χατιτζέ. Αυτούς πρέπει να φέρουμε με το μέρος μας… ειδικά τον αγά της πύλης, τον Σαχίν”. Η Χατιτζέ: “Ειναι προφανές ότι αυτός ο ψεύτης αγάς ειναι ένας από τους πιο πιστούς υπηρέτες της”. Η Σαχ λέει: “Αστον σε μένα”.

    Στην επόμενη σκηνή, ο Ματρακτσί, εκπαιδεύει τον Μπεγιαζίντ και τον Σελίμ στο Ματράκ. Ξαφνικά, φτάνει ο Σουλτάνος και όλοι υποκλύνονται. Χαιρετάει ιδιαίτερα τον Νασουχ και τον ρωτάει πώς πάνε οι γιοι του στο Ματράκ. Ο Ματρακτσί απαντάει ότι οι πρίγκιπες ειναι δυνατοί και μαθαίνουν γρήγορα και ότι θα γίνουν ακόμη καλύτερα. Ο Μπεγιαζιντ λέει ότι κέρδισε το πρώτο παιχνίδι χωρίς κάν να χτυπηθεί και ότι ακόμη και αν ο Σελίμ τον χτυπήσει είναι πολύ αδύναμος. Ο Σουλτάνος θυμάται το περιστατικό με το Σελίμ που έκανε εμετό στην πρώτη εκτέλεση που παρακολούθησε. Ο Σελίμ απαντάει ότι δεν θέλει να χτυπήσει τον αδελφό του αλλιώς ξέρει τί να κάνει και ο Μπεγιαζίντ τον ειρωνεύεται: “Σίγουρα”. Ο Σουλτάνος λέει: “Μπεγιαζιντ; Πόσες φορές σου έχω πει να μην είσαι ασεβής στον αδελφό σου”. Ο Μπεγιαζίντ ζητάει συγνώμη και λέει ότι απλά τον ενημέρωνε. Ο Σουλτάνος στρέφεται στο Νασούχ και του λέει ότι πάει καιρός που δεν έχουν παίξει μαζί και ο Ματρακτσί υποκλίνεται και λέει ότι θα ήταν τιμή του.

    Την ίδια ώρα, η Μιχριμά και η Εσμαχάν είναι με τη Χιουρρεμ στο δωμάτιό της. Η Μιχριμά ρωτάει τη μητέρα της: “Βαλιντέ μου, ειναι όλα καλά; Τί είναι αυτές οι ετοιμασίες;”. Η Χιουρρέμ: “Έχω ανάγνωση από το Κοράνι στο δωμάτιό μου. Θα προσευχηθούμε. Μείνετε μαζι μου… και εσύ Εσμαχάν”. Κάθονται όλες και τους δίνουν μαντήλια για το κεφάλι. Η Μιχριμά ρωτάει: “Βαλιντέ μου, γιατι γίνεται όλο αυτό;”. Η Χιουρρέμ απαντάει: “Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος… για την εσωτερική ηρεμία και ευτυχία μας. Ήθελα να το κάνω αυτό”. Η Αφιφέ ανακοινώνει ότι η Ζελέυχα Χατούν, η αναγνώστρια ήρθε και μπαίνει και η Φαριέ.



    Την ίδια ώρα, ο Ματρακτσί και ο Σουλτάνος ξεκινούν το Ματράκ. Ο Σουλτάνος χτυπάει το Ματρακτσί δυνατά και το ίδιο και εκείνος και ξαφνικά ο Σουλεϊμάν θυμάται τον Ιμπραήμ όταν ο Νασούχ γυρίζει την πλάτη. Συνεχίζουν να χτυπούν ο ένας τον άλλο, ώσπου ο Ματρακτσί χτυπάει το Σουλτάνο τόσο δυνατά που όλοι σοκάρονται. Ο Ματρακτσί λέει: “Εξοχότατε”. Αλλά ο Σουλτάνος του λέει να συνεχίσει και συνεχίζουν, ώσπου ο Σουλτάνος χτυπάει τον Νασούχ τόσο δυνατά που πέφτει στο πάτωμα και φευγει πετώντας την περικεφαλαια του θυμωμένος. Ο Μπαλί ρωτάει το Ματρακτσί αν είναι καλά και εκείνος απαντάει: “Καλά είμαι, αλλά είναι προφανές ότι ο Σουλτάνος δεν ειναι”.

    Στο μεταξύ, το κεφάλαιο Γιασίν από το Κοράνι απαγγέλεται από την Ζελεϋχα Χατούν στο δωμάτιο της Χιουρρέμ και η Χιουρρέμ αισθάνεται καλύτερα με αυτό. Η Αφιφέ χαιρεται που την βλέπει έτσι. Η Φαριέ επίσης την κοιτάζει.

    Στο παλάτι της Χατιτζε, ο Σαχίν αγά εμφανίζεται μπροστά στις δύο αδελφές. Λέει: “Θέλατε να με δειτε Σουλτάνες μου;”. Η Σαχ λέει: “Όπως και με τους υπόλοιπους υπηκόοους μας, ο κυρίως σκοπός σου είναι να μας υπηρετείς και προστατεύεις, έτσι δεν είναι;”. Ο Σαχίν: “Φυσικά! Ζητώ την συγχώρεσή σας αν έφταιξα σε κάτι άθελά μου”. Η Χατιτζε λέει: “Άθελά σου! Έτσι; Εγώ, ένα μέλος της δυναστείας, με χτύπησαν μέχρι θανάτου και με πέταξαν στο δάσος και εσυ αντί να το εμποδίσεις, έκλεισες τα μάτια σου!”.

    Πίσω στο δωμάτιο της Χιουρρέμ, εκείνη ευχαριστεί την Ζελεϋχα Χατούν, η οποία λέει ότι είναι τιμή της να υπηρετήσει και προσεύχεται για την Χιουρρέμ και την οικογένειά της. Έπειτα, έρχεται ο Σαχιν αγάς. Η Χιουρρέμ ρωτάει γιατι ήρθε και ο Σαχίν λέει: “Είναι κάτι σημαντικό, Σουλτάνα μου”. Η Φαριε προσέχει τί λέει. Ο Σαχίν αγάς λέει: “Λίγο πριν, η Σαχ Σουλτάνα…”. Η Χιουρρέμ τον σταματάει και λέει στην Φαριέ: “Φαριέ Χατούν, ετοίμασε το μπάνιο μου” και μετά διώχνει τις άλλες παλλακίδες. Μόλις μένουν μόνοι τους του επιτρέπει να συνεχίσει. Ο Σαχίν: “η Σαχ Σουλτάνα με κάλεσε προσωπικά, ήταν και η Χατιτζέ σουλτανα εκεί”. Η Χιουρρέμ λέει: “Για όνομα του Θεού, δεν πιστεύω να χάλασες τίποτα με το να πεις κάτι…”. Ο Σαχίν απαντάει: “Ποτέ Σουλτάνα μου! Θα έδινα τη ζωή μου, αλλά δεν θα σας πρόδιδα”. Η Χιουρρέμ ευχαριστιέται με αυτό και ο Σαχίν συνεχίζει: “Ήθελαν να φτάσουμε σε ‘συμφωνία’… μου ζήτησαν να ζητήσω την παραίτησή μου από τον Σουλτάνο… και ότι θα με πλήρωναν”. Η Χιουρρέμ λέει: “Και ποιά ήταν η απάντησή σου”. Ο Σαχίν: “Μου έδωσαν χρόνο, αύριο το πρωϊ θα πρέπει να δώσω την απόφασή μου… αν πώ όχι, είναι προφανές τί θα συμβεί…Βοηθείστε με Σουλτάνα μου”. Η Χιουρρέμ λέει: “Μη φοβάσαι, Σαχίν Αγά. Ξέρουν ότι δεν μπορούν να σκοτώσουν τον αγά της πύλης, γι’αυτό σε κάλεσαν να μιλήσουν. Σαχίν αγά, συνέχισε τη δουλειά σου”. Ο Σαχίν αγάς: “Η Χατιτζε σουλτάνα ήταν πολύ θυμωμένη… αν δεν ήταν η Σαχ Σουλτάνα θα με είχε σκοτώσει με τα ίδια της τα χέρια”. Η Χιουρρέμ: “Σαχίν αγά, η δουλειά σου είναι πολύ σημαντική… δεν θα αφήσω κανένα άλλο στη θέση σου, αλλιώς τα χέρια τους θα φτάσουν στο παλάτι”.

    Στο μεταξύ, ο Ρουστέμ φεύγει από το Ντιβάνι όταν τον καλεί ο Μπαλί. Χαιρετιούνται. Ο Μπαλί Μπέη: “Κάθε φορά που κοιτάζω, είσαι στο παλάτι. Ειναι προφανές ότι δεν έχεις σκοπό να γυρίσεις στο Ντιγκιαρμπακίρ”. Ο Ρουστέμ: “Έχω σημαντικές υποθέσεις Μπαλί Μπέη. Όπως ξέρεις, οι θησαυροί του Ιμπραήμ Πασά δεν έχουν βρεθεί ακόμη. Η έρευνα συνεχίζεται”. Ο Μπαλί Μπέη: “Βλέπω ότι ψάχνεις και εσυ. Έψαχνες το δωμάτιό μου την άλλη μέρα”. Ο Ρουστέμ: “Τί ανάγκη έχω να ψάξω το δωμάτιό σου; Ή μήπως κρύβεις κάτι;”. Ο Μπαλί απαντάει: “Όλοι με ξέρουν, Πασά… Δεν έχω να κρύψω τίποτα από κανένα. Αλλά μείνε ήσυχος”. Ο Ρουστέμ: “Πόσο γρήγορα ξέχασες την κόρη του Σαχίβ Γκιράι Χαν, την Αϋμπιγκέ Χατούν; ο Ηγεμόνας Μουσταφά ήταν έτοιμος να σε εκτελέσει!”. Ο Μπαλί Μπέη: “Κοίτα Πασά! -Αυτό ήταν παγίδα και ο Πρίγκιπας και ο Εξοχότατος με πίστεψαν. Τόσο… πού είναι ακόμη εδώ και ακόμη παραπάνω, ως ο κοντινότερος του Σουλτάνου. Σε διαβεβαιώνω ότι δεν θα ξαναπέσω σ’αυτή την παγίδα. Και όποιος προσπαθήσει να το κάνει, θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χερια!”. Ο Ρουστέμ: “Αναμφίβολα! Αλλά θα πρέπει να είσαι προσεκτικός έτσι και αλλιώς… ειναι καλύτερα να μαθαίνουμε από τα παλιά μας λάθη, Μαλκοτσόγλου!”.

    Στο δωμάτιο της, η Μιχριμά μιλάει με την Εσμαχάν. Η Εσμαχάν λέει: “Μιχριμά, αυτό είναι καλά νέα. Σημαίνει ότι θύμωσες με τον Μπαλί Μπέη χωρίς λόγο”. Η Μιχριμά: “Έτσι…”. Η Εσμαχάν: “Ωραία, και τί συνέβη μετά; Ο Μπαλί πρέπει να ρώτησε φυσικά τί είχε το γραμμα”. Η Μιχριμά απαντάει: “Όχι, δεν ρώτησε, ζήτησε απλά το γράμμα που πήγε σε μένα και του το έδωσα”. Η Εσμαχάν: “Α, υπάρχει και ένα ακόμη ζήτημα με αυτό το γράμμα… ποιός μπορεί να το έγραψε;”. Η Μιχριμά: “Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ….”. Η Εσμαχάν: “Τί; Ποιός νομίζεις ότι το έγραψε; Δεν σε πιστεύω! Πώς μπορεί κάτι τέτοιο να περάσει από το μυαλό σου;”. Η Μιχριμά: “Μόνο εσυ ξέρεις, γι’αυτό. Και σε είδα την άλλη μέρα και μετά, μετά από αυτό το θέμα με το γράμμα, τίποτα άλλο δε πέρασε από το μυαλό μου…”. Η Εσμαχάν λέει γελώντας: “Ζηλεύεις ακόμη και εμένα… φαινεται ότι η φωτιά του έρωτα σε καίει…”. Η Μιχριμά χαμογελάει και λέει: “Τί να σκέφτεται… αναρωτιέμαι… ίσως δεν με θέλει…”. Η Εσμαχάν της λέει: “Ίσως είναι καλό. Χάρη σ’αυτό το γράμμα… αυτό δειχνει ότι δεν είναι αδιάφορος απέναντί σου…”. Η Μιχριμά απαντάει: “Μακάρι να ήμουν τόσο σίγουρη όσο εσυ” και η Εσμαχάν της λέει: “Μην έχεις αμφιβολία! Κανείς δεν μπορει να σε απορρίψει! Είμαι περίεργη φυσικά… ποιός θα μπορούσε να έχει γράψει αυτό το γράμμα. Είναι προφανές ότι προσπαθούν να χαλάσουν τη σχέση σου. Ο Μπαλί Μπέη έχει ένα ανταγωνιστεί”. Η Μιχριμά λέει: “Δεν ειναι ότι δεν μου πέρασε από το μυαλό, αλλά ποιός είναι;”. Η Εσμαχάν: “Θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε. Είσαι η μοναχοκόρη του Βασιλιά του κόσμου!”.



    Την ίδια ώρα, η Σαχ δέχεται την Φαριέ στο παλάτι της Χατιτζέ. Ο Μερτζάν είναι και αυτός εκεί. Η Φαριέ λέει: “Ζητήσατε να με δείτε Σουλτάνα μου;”. Η Σαχ λέει: “Ακούω ότι έστειλες γράμμα στην Μαχιντεβράν Σουλτάνα…”. Ο Μερτζάν λέει: “Νόμιζες ότι δεν θα το μαθαίναμε;”. Η Φαριέ λέει: “Ήθελα να της πω για την κατάστασή μου, Σουλτάνα μου”. Η Σαχ Σουλτάνα: “Η Μαχιντεβράν δεν υπάρχει πια… θα την ξεχάσεις… και αυτή και την Μάνισα. Δεν έχεις πια καθήκοντα μαζι της. Θα υπηρετείς μόνο εμένα, κατάλαβες;”. Η Φαριέ λέει: “Σουλτάνα μου… εγώ…”. Η Σαχ: “Με κατάλαβες, είπα”. Η Φαριέ: “Όπως επιθυμείτε Σουλτάνα μου”. Η Σαχ Σουλτάνα: “Τώρα ας δούμε τα γεγονότα… μίλησα με το Σαχίν αγά… αλλά είμαι σίγουρη ότι από το ένα αυτί μπήκαν και από το άλλο βγήκαν…” Ο Μερτζάν αγάς: “Σουλτάνα μου, είχατε δίκιο. Ο Σαχιν αγάς θα σας πρόδιδε αντί να σας υπηρετήσει”. Η Σαχ: “Δεν θα δει αύριο το πρωϊ… το θέμα θα τελειώσει απόψε. Χατούν, μην κάνεις λάθη. Ο Τζαφέρ αγάς θα σε βοηθήσει. Τώρα, μπορείς να φύγεις”. Η Σαχ στρέφεται στον Μερτζάν: “Μπορείς να της πεις (τί χρειάζεται να γίνει… το σχέδιο). Ο Μερτζάν λέει στην Φαριέ να τον ακολουθήσει και φεύγουν. Στο μεταξύ, έρχεται η Γκιουλφέμ και κοιτάζει περιεργα την Φαριέ. Η Γκιουλφέμ ρωτάει την Σαχ τη κάνει η Φαριέ εκεί και εκείνη της απαντάει ότι την κάλεσε και τί συμβαίνει. Η Γκιουλφεμ λέει: “Δεν ακούσατε; η Χιουρρέμ τρελλάθηκε εχθές το βράδυ. Ήταν έτοιμη να καεί. Μετά, η Φαριέ πήγε να ζητήσει βοήθεια και την έσωσε”. Η Σαχ ρωτάει αν είναι σίγουρη και η Γκιουλφέμ λέει πως δεν ξέρει σίγουρα αλλά το άκουσε από τις παλλακίδες. Η Γκιουλφέμ λέει: “Η μαγεία στα αλήθεια την έχει επηρεάσει. Δεν φεύγει από το δωμάτιό της… σήμερα, είχε ανάγνωση του Ιερού Βιβλίου…”. Η πόρτα χτυπάει και επιστρέφει ο Μερτζάν. Η Σαχ του λέει ότι ειναι προφανές πως η Φαριέ έχει γίνει μπελάς.

    Η Χιουρρέμ με τον Ρουστέμ συναντιούνται στο Μαρμάρινο Κιόσκι. Ο Ρουστέμ τη ρωτάει πώς είναι και λέει ότι πάντα ρωτάει γι’αυτή. Η Χιουρρέμ απαντάει: “Ας έχει την ευλογία του Θεού ο Γιαχιά Εφέντη. Με τις συμβουλές και τις προσευχές του, θα είμαι καλύτερα, Θεού θέλοντος… Πές μου νέα για τον θησαυρό Πασά. Δεν τον βρήκες ακόμη;”. Ο Ρουστέμ: ‘Όχι, δεν ειναι πουθενά… υπάρχει μόνο ένας τρόπος να τον βρούμε… η Χατιτζέ Σουλτάνα… σίγουρα ξέρει πού ειναι”. Η Χιουρρέμ λέει: ‘και η Σαχ Σουλτάνα’. Ο Ρουστέμ απαντάει: “Φυσικά, πρέπει να είναι ενήμερη… ίσως ξέρει και ο Λουφτή Πασάς”. Η Χιουρρέμ απαντάει: “Έχεις δίκιο. Η Χατιτζε Σουλτάνα δεν θα τολμούσε να είναι μόνη της”. Ο Ρουστέμ: “Ας προσευχηθούμε ότι είναι έτσι. Γιατί το να κλέβεις χρήματα από το ταμείο… πρέπει αμέσως να εξοριστούν και ο Λουφτή πασάς να εκτελεστεί…”. Η Χιουρρέμ: “Σε τέτοια περίπτωση, να τους προσέχουμε. Μπορούμε να χτυπήσουμε με μια πέτρα τρία πουλιά…”.

    Στο μεταξύ, ο Μπαλί Μπέη μπαίνει στο γραφείο του και βρίσκει τη Μιχριμά να τον περιμένει. Η Μιχριμά: “Ήρθα να ρωτήσω αν μάθατε κάτι για αυτό το γράμμα”. Ο Μπαλί Μπέη: ‘Ερευνώ αλλά δεν ξέρω ακόμη ποιός το έκανε..’. Η Μιχριμά: “Αφού διάλεξαν αυτό το τρόπο, πρέπει να έχουν πολύ θάρρος”. Ο Μπαλί Μπέη απαντά: “Έχετε δίκιο Σουλτάνα μου… γι’αυτό, το να έρχεστε στο δωμάτιό μου, δεν είναι καλό”. Η Μιχριμά λέει μετά από μια παύση: “Έχετε δίκιο, δεν το σκέφτηκα. Δεν θέλω να σας συμβεί κάτι κακό”. Χαμογελάει, σα να περιμένει κάτι αλλά απομακρύνεται αυτός ώστε να φύγει η Μιχριμά και εκείνη χαμογελάει πάλι. Λέει: “Δεν είστε περίεργος τί έγραφα στο γράμμα μου;”. Ο Μπαλί Μπέη απαντάει: “Φαντάζομαι”. Η Μιχριμά λέει με χαμόγελο: “Σ’αυτή την περιπτωση, περιμένω την απάντησή σας”. Ο Μπαλί δειχνει προβληματισμένος μετά την αποχώριση της Μιχριμά.

    Αργότερα, τη νύχτα, στο δωμάτιο της Χιουρρέμ, η Φαριέ λέει στις παλλακίδες να βιαστούν με τις ετοιμασίες, όταν έρχεται η Χιουρρέμ. Πλησιάζει την Φαριέ, η οποία λέει: “Σουλτάνα μου, αν δεν έχετε κάτι άλλο, να…”. Η Χιουρρέμ απαντάει βιαστικά: “Μπορείς να φύγεις” και μετά ξαφνικά λέει: “Περίμενε!”. Λέει στις άλλες παλλακίδες να φύγουν και όταν απομακρύνονται λέει στην Φαριέ: “Δεν ήμουν καλά το άλλο βράδυ. Δεν ξέρω τί είπα και τί έκανα… και πάλι, με έσωσες ξανά… ζήτα μου ό,τι θέλεις”. Η Φαριέ απαντάει: “Σουλτάνα μου, εκτός από την εμπιστοσύνη σας, δεν θέλω τίποτα άλλο”. Η Χιουρρέμ απαντάει: “Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σε σένα! Γιατί να σε κρατάω τόσο κοντά μου διαφορετικά; Τέλος πάντων, πηγαινεις στο δωμάτιό σου;”. Η Φαριέ απαντάει: “Ναι” και η Χιουρρέμ λέει στην Γκιουλσούμ: “Βρες μου τον Σουμπούλ αγά”.

    Στο μεταξύ, ο Σουλεϊμάν τρώει και ο Λουφτή του μιλάει: “Το ζήτημα των Μπογδάνων ειναι πολύ σημαντικό. Ο Πέτρο Ράρες τράβηξε το σχοινί, δεν πλήρωσε φόρους και απείλησε την Πολωνία”. Ο Ρουστέμ λέει: “Φαίνεται ότι θέλει να πεθάνει. Παίρνει αέρα από τον Φερδινάνδο και τον Κάρολο Ε’”. Ο Σουλεϊμάν: “Αυτό το λάθος θα του κοστίσει. Λουφτή Πασα, ειδοποίησέ τον τελευταία φορά. Ή θα πληρώσει τους φόρους, ή θα πάω να τους πάρω προσωπικά, μαζι με το κεφάλι του”. Ο Λουφτή Πασάς: “Αύριο θα στείλω ειδοποίηση”. Ο Σαχίν Αγάς λέει: “Εξοχότατε, επιθυμείτε κάτι άλλο;”. Ο Σουλτάνος λέει: “Όχι, μπορείς να φύγεις…”. Έπειτα, ο Αγιάζ μπαίνει: “Έλα Αγιάζ Πασά”. Ο Αγιάζ: “Εξοχότατε, πήρα γράμμα από τον Σάντζακ Μπέη του Τεκκε, τον Ισκεντέρ”.

    Έξω, πίσω από μια γωνία η Φαριέ βλέπει τον Σαχίν αγά. Αυτός τη ρωταει: “Τί συμβαίνει; η Χιουρρέμ Σουλτάνα επιθυμεί κάτι;”. Η Φαριέ λέει: “Θέλει να σε δει”. Ο Σαχίν λέει: “Καλά, θα έρθω αργότερα”. Η Φαριέ λέει: “Αγά μου, διέταξε να έρθεις αμέσως”. Ο Σαχιν δέχεται και φεύγουν μαζι… ο Μπαλί βλέπει ότι είναι μαζι.

    Στο μεταξύ, ο Σουλτανος ρωτάει τον Αγιάζ Πασά ποιό ειναι το θέμα. Ο Αγιάζ λέει: “Έγραψε ότι ο Ραμαζάνογλου δουλεύει με τον Σαχ Ταχμασπ. Λέει ότι ετοιμάζει στάση”. Ο Σουλεϊμάν λέει “Αυτές ειναι βαρειές κατηγορίες. Υπάρχουν αποδείξεις”. Ο Αγιάζ Πασάς: “Υπάρχουν κάποιοι μάρτυρες… συνεχίζει τις έρευνες”. Ο Λουφτή λέει: “Συγχωρέστε με εξοχότατε, αλλά δεν το θεωρώ πιθανόν. Ο Πιρί Ραμαζάνογλου Πασάς είναι ένας Μπέης πιστός σε εσάς και την Δυναστεία. Η οικογένειά του και ο ίδιος έχουν προσφέρει μεγάλες υπηρεσίες κατά των Σαφαφηδών”. Ο Σουλεϊμάν λέει ότι παρόλο που αυτό είναι αλήθεια, υπάρχουν Μπέηδες που αλλάζουν την πίστη τους. Καθώς μπαίνει ο Μπαλί, ο Σουλεϊμάν ρωτάει το Ρουστέμ τί πιστεύει και εκείνος απαντά: “Όταν ήμουν στο δικό μου πόστο, έλαβα κάποια νέα για τον Πιρί Πασά. Λένει ότι αυτός, ο Ραμαζάνογλου είναι δυσαρεστημένος με την εκτέλεση του Ιμπραήμ Πασά. Αλλά δεν πιστεύω ότι ο ίδιος θα εμπλεκόταν σε στάση”. Ο Σουλτάνος λέει στον Μαλκοτσόγλου ότι υπάρχουν κάποιες κατηγορίες για τον Πιρί Πασά. Και ότι αυτές οι κατηγορίες λέει ότι συνεργάζεται με τον Σαχ Ταχμπασπ και ετοιμάζει στάση. Ο Μπαλί λέει ότι δεν γνωρίζει αρκετά γι’αυτόν αλλά από ό,τι ξέρει, δεν έχει ακουστεί ποτέ κάτι κακό γι’αυτόν. Ο Ρουστέμ παρεμβαίνει: “Υπάρχει για όλα πρώτη φορά, επομένως πρέπει να προετοιμάστούμε και να σκεφτουμε κάθε πιθανότητα…”. Ο Σουλεϊμάν συμφωνεί με τον Ρουστέμ και λέει στον Αγιάζ να το ερευνήσει αμέσως και ότι θέλει να ξέρει σύντομα το αποτέλεσμα.

    Στο διάδρομο, ο Σαχίν λέει: “Πού με πας, Χατούν! Πού είναι η Χιουρρέμ ΣΟυλτάνα”. Η Φαριέ λέει ότι η Χιουρρέμ Σουλτάνα θέλει να τον συναντήσει σε άλλο δωμάτιο (της μουσικής) για προληπτικούς λόγους. Ξαφνικά βλέπουν ένα άτομο να ειναι ξαπλωμένο στο πάτωμα. Ο Σαχίν αγάς φωνάζει; “Για όνομα του Θεού! Τί συνέβη;” και τρέχει να βοηθήσει τον πεσμένο αγά… ο οποίος έχει ένα μαχαίρι και τον μαχαιρώνει.

    Η Χιουρρέμ κάθεται νευρικά στο δωμάτιό της. Ο Σουμπούλ μπαίνει και λέει: “Σουμπούλ αγά, έλεγξες αν είναι η Φαριέ στο δωμάτιό της;”. Ο Σουμπούλ απαντάει όχι και αυτή φεύγει με τον Σουμπούλ να την ακολουθεί.



    Στο μεταξύ, στον διάδρομο, Ο Σαχίν αγά είναι νεκρός και η Φαριέ λέει: “Φύγε ευθεία από εδώ! Εγώ θα πάω στο δωμάτιό μου, πριν έρθει κανείς”. Ο Τζαφέρ τη σταματά: “Θα έρθεις μαζι μου”. Η Φαριέ λέει: “Δεν γινεται αγά μου, πρέπει να επιστρέψω”. Ο Τζαφέρ της λέει: “Όχι Χατούν, η εντολή ειναι αυτή”. Η Φαριέ υπακούει, αλλά μετά τον χτυπάει και αυτός πέφτει. Η Φαριέ τρέχει αλλά την κυνηγάει. Η Χιουρρεμ την ίδια ώρα περπατάει στο διάδρομο με τον Σουμπού. Στο μεταξύ, η Φαριέ παλεύει με τον Αγά. Ξαφνικά, ο Σουμπούλ βλέπει το πτώμα του Σαχίν και ειναι τρομοκρατημένοι! Ακούνε μια φωνή και ο Σουμπούλ της λέει να περιμένει εκεί, αλλά η Χιουρρέμ τον ακολουθεί. Βλέπουν τη Φαριέ με τον Τζαφέρ να παλεύουν. Ο Σουμπούλ λέει: “Τί συμβαίνει εκεί;” και παλεύει με τον Τζαφέρ ο οποίος καταφέρνει να τον πετάξει κάπου και κινείται προς την Χιουρρεμ. Εκείνη σκοντάφτει και πέφτει, αλλά όταν είναι έτοιμος να την μαχαιρώσει, η Φαριέ τον μαχαιρώνει εκεινη στην πλάτη. Η Χιουρρέμ βγάζει τα χέρια από το πρόσωπό της και βλέπει την Φαριέ που είναι πολύ χτυπημένη…

    Πίσω στο παλάτι της Σαχ Σουλτάνας, ο Μερτζάν μπαίνει στο δωμάτιο και η Χατιτζε του ζητάει να τις ενημερωσει. Ο Μερτζάν λέει ότι δεν έχει νέα από τον Τζαφέρ ακόμη. Η Χατιτζέ εκπλήσσεται. Λέει ότι έπρεπε να έχει επιστρέψει. Η Σαχ λέει ότι πρέπει να έχουν υπομονή και ότι θα μάθουν ως το πρωϊ. Η Χιουρρέμ Σουλτάνα μπαίνει στο αναρρωτήριο και ρωτάει τον Σουμπούλ πώς ειναι η Φαριέ. Ο Σουμπούλ απαντάει ότι ο Θεός την έσωσε και ότι η πληγή της δεν είναι σοβαρή. Λέει ότι καθώς προσπαθούσε να σώσει τον Σαχίν, παραλίγο να σκοτωθεί. Η Χιουρρέμ απαντάει: “Εννοείς νομίζω, όσο προσπαθούσε να τον σκοτώσει… Μίλα γυναίκα, ποιά είσαι; ποιόν υπηρετείς; Τί έχεις κάνει; θέλω να ξέρω”. Η Φαριέ: “Το πραγματικό μου όνομα ειναι Ντιάνα. Ήμουν επιστάτρια της μαχιντεβράν στη Μάνισα. Ήρθα μαζι της στην πρωτεύουσα και με έδωσε στην υπηρεσία της Χατιτζέ Σουλτάνας”. Η Χιουρρέμ: “Εσύ προσπάθησες να με σκοτώσεις στο χαμάμ, έτσι;”. Η Ντιάνα: “Ναι, Σουλτάνα μου. Όταν ο Σουμπούλ αγάς ήρθε στην πόρτα, δεν μπόρεσα να το κάνω… γιατί μου ειπαν να σας σκοτώσω χωρίς να με πιάσουν”. Η Χιουρρέμ: “Γιατι δεν το έκανες μετά; είχες τόσες ευκαιρίες”. Η Ντιάνα: “Η Σαχ Σουλτάνα με εμπόδισε. Όταν άκουσε για το περιστατικό στο χαμάμ, με έβαλε στην υπηρεσία σας και με χρησιμοποίησε για κατάσκοπο”. Ο Σουμπούλ: “Προδότη! Ο Θεός ξέρει τί τους είπες! Σουλτάνα μου! Δώστε μου τη διαταγή και θα την περιποιηθώ”. Η Χιουρρέμ όμως λέει ήρεμα στην Ντιάνα: “Συνέχισε”. Στην επόμενη σκηνή, η Ντιάνα ξυπνάει και βλέπει τον Μπαλί που λέει ότι περίμενε καιρό να συνέλθει. Ο Μπαλί: “Πές μου, τί συνέβη εχθές το βράδυ;”. Ο Σουμπούλ λέει στην Χιουρρέμ ότι εκπλήσσεται που η Ντιάνα ξεγέλασε ακόμη και αυτόν. Και λέει ότι λυπάται που πρότεινε στη Χιουρρέμ να εμπιστεύεται την Ντιάνα. Η Χιουρρέμ λέει: “Ό,τι έγινε έγινε. Είναι σημαντικό να βλέπουμε το μέλλον”. Ο Σουμπούλ: “Πώς μπορούμε να την εμπιστευτούμε μετά από αυτά;”. Η Χιουρρέμ: “Αν ένα πρόσωπο που ήταν εχθρός σου, σου δίνει την πίστη του εμπιστευσου τους. Δεν θα ειναι ποτέ ξανά εχθροί σου. Κάποτε ήσουν και εσύ εναντίον μου Σουμπούλ αγά, τώρα μου είσαι πιστός!”.



    Η Ντιάνα: “Πήγαινα στο δωμάτιό μου… άκουσα φωνές και έτρεξα να βοηθήσω. Είδα ότι ο Σαχίν αγάς πάλευε και πάνω του ήταν ένας αγάς”. Ο Μπαλί Μπέη: “Είσαι σίγουρη; Σε είδα να πηγαινεις κάπου με τον Σαχίν”. Η Ντιάνα: “Δίκιο έχετε, με κάλεσε… προχωρήσαμε μαζι και μετά έφυγα από δίπλα του. Ήταν ταραγμένος. Ήθελε να δει την Χιουρρέμ Σουλτάνα. Ήταν μια παλλακίδα που είχε καταθέσει κατά της Χατιτζέ Σουλτάνας και που πιάστηκε στο λιμάνι. Μου είπε ότι τώρα λείπει και μου είπε να πω στην Χιουρρέμ Σουλτάνα γι’αυτό… Τότε συνέβη το περιστατικό. Με δυσκολία έσωσα τη ζωή μου”. Η Χιουρρέμ και ο Σουμπούλ προχωρούν στο δωμάτιο. Η Χιουρρεμ: “Ένας αγάς μπαίνει χωρίς να τον πάρουν είδηση και σκοτώνει ένα άλλο αγά και τραυματίζει την πιο έμπιστη επιστάτριά μου”. Ο Μπαλί Μπέη: “Το ερευνώ προσωπικά Σουλτάνα μου”. Η Χιουρρέμ: “Σας εμπιστεύομαι απόλυτα. Αλλά βρείτε το, γιατι αν σκοτώνεται ένας αγάς της Πύλης, κανείς μας δεν είναι ασφαλής”.

    Στο μεταξύ, στο παλάτι της Σαχ Σουλτάνας, ο Μερτζάν αναφέρει ότι η Ντιάνα τραυματίστηκε αλλά ζει. Και ότι ο Τζαφέρ αγάς δυστυχώς σκοτώθηκε. Η Χατιτζέ λέει ότι η Ντιάνα θα τα πει όλα. Η Σαχ λέει: “Όλοι ξέρουν ότι είναι παλλακίδα της Χιουρρεμ, κανείς δεν θα την πιστέψει”. Η Χατιτζέ: “Η Χιουρρεμ θα ξέρει..”. Η Σαχ: “Άστην να βράσει. Ο πιο σημαντικός προστάτης της πέθανε. Θέλουμε κάποιον πιστό να τον αντικαταστήσει. Έτσι θα την περικυκλώσουμε”.

    Η Ντιάνα: “Μην ανησυχείτε σουλτάνα μου. Του είπα ό,τι μου είπατε”. Η Χιουρρέμ: “Σκάβουν τους λάκους τους… αλλά κατάφεραν κάτι. Σκότωσαν τον Σαχίν αγά, ο Θεός να τον λυπηθεί”. Η Ντιάνα: “Θα θέλουν να τον αντικαταστησουν με κάποιον δικό τους. Αυτός ήταν ο σκοπός”. Η Χιουρρέμ απαντάει: “Ξέρω αλλα δεν θα το αφήσω να συμβεί. Πές μου για τη μαύρη μαγεία”. Η Ντιάνα: “Δεν ξέρω τί έκανε η Σάλιχα Χατούν, αλλά ό,τι έβαζαν στον καπνό που έκαιγε σας ενοχλούσε. Τώρα θα κοιμάστε καλύτερα”.

    Ο Μπαλί Μπέη: “Ανέκρινα την Φαριέ ο ίδιος. Ο Σαχίν αγάς την κάλεσε και της ειπε ότι ήθελε να μιλήσει στην Χιουρρεμ Σουλτανα. Μετά, συνέβη αυτό”. Ο Σουλεϊμάν: “Ποιός μπορεί να το έκανε αυτό;”. Ο Μπαλί Μπέη: “Ίσως είχε εχθρούς”. Ο Σουλεϊμάν: “Μπορούσαν να το έχουν κάνει οι Σουλτάνες μας”. Ο Μπαλί Μπέη: “Δεν θέλω να το πιστεύω … αλλά η παλλακίδα της Χατιτζέ Σουλτάνας που πιάστηκε την άλλη μέρα στο λιμάνι και έδωσε μια βαρειά καταγγελία κατά της Χατιτζέ Σουλτάνας έχει εξαφανιστεί…”.



    Στο μεταξύ, στην Μάνισα, ένας Γενίτσαρος φωνάζει: “Προσοχή! Ο Μέγας Ηγεμόνας Μουσταφά”. Ο Μουσταφά τους κάνει νόημα να σηκώσουν τα κεφάλια τους και λέει: “Στρατιώτες μου! Σπαθιά του Ισλάμ! Γενναίοι μου στρατιώτες που είστε ο εφιάλτης των απίστων. Πολεμιστές μου! Επιστρέψατε με φως στα πρόσωπά σας, από την εκστρατεια! Ας έχει ο θεός τα σπαθιά σας κοφτερά! Ο εξοχότατός μας προχώρησε προς τους άπιστους και δεν ήταν ικανοί να του αντισταθούν! Το λιοντάρι της θάλασσας, ο Χιζίρ Χαϋρενντίν Πασάς ήρθε και αυτός να δει τους στρατιώτες μου! Αφού έγινε ναύαρχος, οι άπιστοι φοβούνται να βγάλουν στη θάλασσα ακόμη και τις βαρκούλες τους! Ο Θεός να έχει τα πρόσωπα του ναυάρχου και τα δικά σας φωτεινά!”. Οι στρατιώτες φωνάζουν όλοι μαζι: “ΑΜΗΝ”!

    Στο μεταξύ, στην Μάνισα, η Αϋσέ Χατούν κοιτάζει ενοχλημένη την Γκαμπριέλα. Η Μαχιντεβράν ρωτάει την Γκαμπριέλα αν είναι καλά και αυτή απαντάει ότι είναι μια χαρά και ότι η Νάργκισσάχ Σουλτάνα είναι πολύ όμορφη, ο Θεός να την έχει καλά. Η Μαχιντεβράν λέει: “Δείχνετε στενοχωρημένη… είναι γιατί κάηκε το πλοίο σας;”. Η Γκαμπριέλα: “Ναι… έχω βαρειές απώλειες”. Η Μαχιντεβράν: “Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω…”. Η Γκαμπριέλα: “Όντως μπορείτε… Όπως γνωρίζετε, προσπαθούμε να αγοράσουμε ελιές και σταφύλια από την Σμύρνη, μας δίνουν πολλά… Αν ο Ηγεμόνας μας επέτρεπε να κάνουμε παραπάνω εμπόριο…”. Η Μαχιντεβράν: “Ζητάτε προνόμια;”. Η Γκαμπριέλα: “Ελπίζω να μην είπα κάτι κακό”. Ο Μουσταφά δίνει εντολή να δοθούν ασημένια νομίσματα στους στρατιώτες και οι Γενίτσαροι φωνάζουν τις προσευχές τους για την ευημεριά του. Ο Μπαρμπαρόσσα: “Ηγεμόνα μου, να μη φέρει ποτέ λύπη ο Θεός στο πρόσωπό σας… Οι στρατιώτες και ο λαός μας φωνάζουν το όνομά σας! Φυσικά, να ακούτε τις φωνές τους αλλά μην αφήσετε να σας κάνουν κουφό”. Ο Μουσταφά: “Μην ανησυχείς ναύαρχε. Καμία φωνή δεν μπορεί να πιέσει την συνείδησή μου”.

    Η Μαχιντεβράν λέει στην Γκαμπριέλα, ότι θα μιλήσει στον Μουσταφά για τα εμπορικά προνόμια και αν δεν πάνε ενάντια στους νόμους και τα έθιμα θα την βοηθήσει. Ο Μουσταφά τους βλέπει στο διάδρομο και ρωτάει αν η Γκαμπριέλα φευγει. Η Γκαμπριέλα λέει ότι θα ήτθελε να τον φιλοξενήσει ένα άλλο βράδυ στο σπίτι της. Ζητάει άδεια και φεύγει.

    B' Mέρος 


    Στο μεταξύ, στη σύνοδο στην Πόλη, ο Ρουστέμ λέει: “Συναντήθηκα με τον αρχιτέκτονα, Μιμάρ Αλαεττίν και εργάζεται γρήγορα να ολοκληρώσει το Τζαμί που χρηματοδότησε η Χιουρρέμ Σουλτάνα”. Ο Σουλεϊμάν ρωτάει πότε μπορούν να δουν τη δουλειά και ο Ρουστέμ απαντάει το πιο πιθανό σε δέκα μέρες και ότι επίσης, ο Εμπού Σουούντ θα τον ενημερώσει ο ίδιος (τον Σουλτάνο). Ο Αγιάζ Πασάς ανακοινώνεται και μπαινει. Ο Σουλεϊμάν ρωτάει γιατί άργισε και τότε ο Αγιάζ πασά λέει ότι περίμενε πληροφορίες για τον Ραμαζάνογλου Πιρί πασά και ότι έφτασε και την εξέταζε. Ο Σουλεϊμάν λέει: “Ενημέρωσέ με αμέσως”. Ο Αγιάζ: “Δυστυχώς, τα νέα από τον Ισκεντέρ, τον Σαντζάκ Μπέη του Τεκκέ είναι σωστά. Ο Πιρί Πασάς λέει ότι με το θάνατο του Ιμπραημ Πασά, η Οθωμανική αυτοκρατορία αποδυναμώθηκε και εξαιτίας αυτού, προσπαθεί να πείσει τον κόσμο να επαναστατήσει”. Ξαφνικά, ο Κουμπέ Βεζίρης λέει: “Συγχωρέστε με Εξοχότατε αλλά ποτέ! Αυτό δεν είναι καν πιθανό! Ο Πιρί Πασάς είναι ένας πιστός υπηρέτης της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, ένας έμπιστος Μπέης…”. Ο Ρουστέμ λέει: “Αυτό ξέρουμε, αλλά δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι στο παρελθόν, καιρό πριν η οικογένεια του Πιρί Πασά ήταν στην υπηρεσία των Μαμλούκων. Θα μπορούσε να επαναστατήσει. Ο Λουφτή μιλάει: “Κανένας υπηρέτης δεν μπορει να κατηγορηθεί με βάση πράγματα που συνέβησαν στο παρελθόν, Ρουστέμ Πασά”.

    Την ίδια ώρα, στο Παζάρι, ο Σεκέρ Αγάς τρώει όταν ξαφνικά ακούει μια ανακοίνωση ότι η περιουσία του Ιμπραήμ Πασά θα δοθεί σε πληστηριασμό. Ο Σεκέρ αγάς πηγαινει να την δει και βλέπει τα πράγματα του Ιμπραημ να εξετάζονται από διάφορα πλούσια πρόσωπα. Ο Εμπού Σουουντ δίνει οδηγίες σε κάποιον να γίνουν όλα με βάση τους κανόνες. Ξαφνικά, ο Ματρακτσί εμφανίζεται και τον χαιρετά και λέει ότι ήρθε όταν άκουσε για τον πληστηριασμό. Ο Εμπού του λέει ότι αυτοί είναι οι κανόνες και ότι παρακολουθεί για να βεβαιωθεί ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα. Ο Ματρακτσί του λέει ότι η Χατιτζέ Σουλτάνα έχει έρθει και την βλέπουμε να στέκεται σε μια γωνία με το πρόσωπο καλυμμένο. 


    Στο μεταξύ, ο Σουλεϊμάν μιλάει στη Σύνοδο και λέει: “Δεν υπάρχει καπνός εκει που δεν υπάρχει φωτιά… ο Μέγας Βεζίρης το έλεγξε και είναι φανερό ότι ο Πιρί Πασάς έχει αναμιχθεί σε επανάσταση”. Ο Κουμπέ Βεζίρης λέει ότι ίσως έχει γίνει κάποιο λάθος και ότι περιμένει τις διαταγές του Σουλτάνου για να το ερευνήσει πάλι. Λέει να τον αφήσει να το κάνουν. Ο Σουλτάνος τον σταματά και ζητάει από τον Λουφτή να πάρει 3000 στρατιώτες και ένα φιρμάνι θα εκδοθεί στα γειτονικά χωριά και τις πόλεις για να τον βοηθήσουν. Και τον διατάζει να κόψει τα κεφάλια όσων έχουν ανακατευτεί. Ο Αγιάζ Πασάς λέει στον Σουλτάνο: “Εαν το επιθυμείτε, μπορούμε να δώσουμε την ευθύνη αυτή στον Μουσταφά. Θα ειναι μια εμπειρία να μάθει από αυτή”. Ο Σουλτάνος συμφωνεί ότι αφού ο Μουσταφά ειναι επίσης πιο κοντά, θα είναι πιο εύκολο να εκπληρώσει τις εντολές. Μετά, ο Σουλτάνος λέει στον Ρουστέμ ότι πρέπει να επιστρέψει στο Ντιγιαρμπακίρ και να μη το αφήνει κενό για πολύ καιρό.

    Καθώς ο Σουλτάνος φεύγει, ο Λουφτή του λέει ότι έχει ένα σημαντικό θέμα να συζητήσει μαζι του. Στο μεταξύ, ο Αγιάζ Πασάς ειναι με τον Κουμπέ Βεζίρη και τον Ρουστέμ. Ο Κουμπέ Βεζιρης λέει: “Σε συγχαίρω. Επιμελήθηκες του ζητήματος τόσο γρήγορα! Αναρωτιέμαι ποιόν Οθωμανό Πασά έχεις έτοιμο!”. Ο Αγιάζ Πασάς θυμώνει και λέει: “Αυτό για το οποίο με κατηγορείς τί είναι Κασιμ Πασά;”. Ο Κασιμ Πασάς, Κουμπέ Βεζιρης λέει: “ΟΙ αποτυχίες σου στην Ιταλική εκστρατεία είναι γνωστές. Έτσι δείχνεις το θυμό σου;”. Ο Ρουστέμ παρεμβαίνει: “Μπροστά σου στέκεται ο Μέγας Βεζιρης. Πώς τολμάς να μιλάς έτσι;” Ο Κασίμ Πασάς: “Ποιός εισαι που μου λες τα όριά μου;” ο Αγιάζ Πασάς: “Φύγε από το παλάτι τώρα! Δεν θέλω να σε βλέπω!” Ο Αγιάζ Πασάς και ο Ρουστεμ στέκονται θυμωμένοι και σοκαρισμένοι.

    Στην αγορά, ο Εμπού Σουούντ μιλάει με την Χατιτζέ Σουλτάνα, που τον ρωτάει: “Γιατί δεν με ειδοποιήσατε;”. Ο Εμπού Σουούντ: “Συγχωρέστε με Σουλτάνα μου, μα δεν ειναι στο χέρι μου”. Η Χατιτζέ βλέπει κάποιον να φοράει το Καφτάνι του Ιμπραήμ. Ο Ματρακτσί πληρώνει τον άνθρωπο και το ζητάει. Η Χατιτζε λέει ότι αισιοδοξεί να τα αγοράσει όλα και ότι ο Εμπού Σουούντ θα την βοηθήσει σε αυτό. Ο Εμπού Σουούντ λέει ότι προσεύχεται να έχει γαλήνη και ότι χωρίς να επαναστατήσει θα πρέπει να ζητήσει υπομονή και ευτυχία. Η Χατιτζε ρωτάει: “Αν χάσετε το πιο αγαπημένο σας πρόσωπο και πουλήσουν τις πιο ακριβές σας αναμνήσεις, θα μπορούσατε να είστε ευτυχισμένος”. Ο Εμπού Σουούντ προχωράει λίγο και ειδοποιεί τον κόσμο ότι η δημοπρασία τελείωσε και ότι όλα πουλήθηκαν. Κάποιος ρωτάει πώς ειναι δυνατό, ότι κανένας δεν είναι σε θέση να αγοράσει όλα τα πράγματα με τη μία, αλλά ο Εμπού Σουούντ λέει ότι αν κάποιος ρωτήσει να του τον στείλουν. Η Χατιτζε του λέει: “Ευχαριστώ Εμπού Σουούντ Εφέντη. Αυτη την καλοσύνη, δεν θα την ξεχάσω ποτέ”. Ο Εμπού Σουούντ: “Ο Θεός να με συγχωρέσει Σουλτάνα μου! Τί καλοσύνη!; Αν αυτή είναι υπηρεσία σε εσάς, είναι τιμή μου να το κάνω!”. Η Χατιτζε λέει: “Έχω ένα ακόμη πράγμα που χρειάζομαι από εσάς”. Ο Σεκέρ Αγάς πλησιάζει και τον Ματρακτσί που παρακολουθεί την Χατιτζε και του λέει: “Είχα κάτι ακόμη να ψωνίσει, μετά ρωτάει: “Περίμενε, είναι αυτή η Χατιτζε Σουλτάνα;””. Ο Ματρακτσί λέει: “Δεν είδες και δεν άκουσες τίποτα, Σεκέρα Αγά, αλλιώς θα σε πιάσω”. Ο Σεκέρ αγάς λέει ότι πρέπει να πάει να πάρει σηκώτια χήνας και ότι μάλλον θα είναι έτοιμα.

    Καθώς ο Σουλεϊμάν μπαίνει στον Χας Οντά, ο Λουφτή τον ρωτάει: “Όπως ξέρετε, χάσαμε τον Φρουρό της πόρτας, τον Σαχίν Αγά. Δεν έχει ακόμη βρεθεί αντικαταστάτης…”. Ο Σουλτάνος λέει: “Είναι προφανές ότι έχεις κάποιον στο μυαλό σου;”. Ο Λουφτή χαμογελάει και λέει: “Αν το θεωρείτε πρέπον φυσικά… αλλά η πρότασή μου είναι ο Μερτζάν αγάς που υπηρέτησε εμένα και τη Σαχ Σουλτάνα για πολύ καιρό”. Ο Σουλτάνος ρωτάει ποιός ειναι ο Μερτζάν και ο Λουφτή λέει ότι ο ίδιος ο Σουλτάνος τον είχε στείλει στην υπηρεσία τους πολύ καιρό πριν και πιο σημαντικό, είναι έξυπνος και ικανός, πιστός και αξιόπιστος στον Σουλτάνο και την οικογένειά του.

    Στο μεταξύ, ο Σουμπούλ φτάνει στο δωμάτιο της Χιουρρέμ και ανακοινώνει τον Ασλάν Αγά, κάποιον για τον οποίο είχε μιλήσει στην Χιουρρέμ καιρό πριν. Η Χιουρρέμ λέει ότι ο Σουμπούλ πραγματικά τον προωθεί. Η Χιουρρεμ: “Ασλάν αγά, η θέση για την οποία σε προτείνω είναι πολύ σημαντική. Το μόνο πράγμα που θέλω ειναι πίστη. Κάποιες φορές θα είσαι κουφός σε κάποια πράγματα και άλλες φορές θα βεβαιώνεις ότι δεν πετάει ούτε πουλί”. Ο Ασλάν αγά: “Να δώσω και τη ζωή μου για χάρη σας Σουλτάνα μου. Το να σας υπηρετώ ειναι η μεγαλύτερη τιμή για μένα”. Η Χιουρρέμ λέει: “Σ’αυτή την περίπτωση, περίμενε νέα μου, μπορείς να αποσυρθείς”. Ο Ασλάν Αγάς φεύγει.

    Στο γραφείο του Εμπού Σουούντ, μαζι του βρίσκεται η Χατιτζε. Της λέει: “Ο Παντοδύναμος Θεός ειναι πάντα με το μέρος των μετανοούντων, Σουλτάνα μου. Ως σήμερα, όλες σας τις αμαρτίες τις έχετε μετανοιώσει;”. Η Χατιτζέ απαντάει: “Έχω”. Ο Εμπού επαναλαμβάνει δύο ακόμη φορές και η Χατιτζέ λέει: “Έχω’. Μετά της λέει να επαναλάβει μετά από αυτόν: “Κύριε! Από τη στιγμή που ωρίμασα ως σήμερα… Μετανιώνω και μετανοώ, που κοροιδεύτηκα από τους εχθρούς του Ισλάμ και από τους νεωτεριστές και συγχώρεσέ με για τις αμαρτίες που ειπα και τις αμαρτίες που άκουσα και είδα. Και λυπάμαι που έκανα κακά πράγματα”. Η Χατιτζε επαναλαμβάνει.





    Στο διαμέρισμα του Μεχμέτ μπαίνει η Εσμαχάν και τον βρίσκει να διαβάζει ένα βιβλίο. Τη ρωτάει τί συμβαίνει και αυτή απαντάει ότι ήθελε να τον δει και ότι είναι συνέχεια στο δωμάτιό του. Ο Μεχμέτ απαντάει: ‘Υπάρχουν πολλά βιβλία που κοιτάζω…”. Καθώς η Εσμαχάν σκύβει για να δει το βιλίο λέει: “Δεν ξέρω αυτή τη γλώσσα… μπορεις να μου πεις για τι πράγμα ειναι το βιβλίο;”. Τότε μπαίνει η Χιουρρέμ και λέει: “Είπαν ότι ήρθες να με δεις το πρωϊ και ανησύχησα”. Ο Μεχμέτ: “Δεν υπήρχε λόγος Βαλιντέ μου, απλά ήθελα να σας επισκεφτώ εσάς και τον Τζιχανγκίρ’. Η Χιουρρέμ ρωτάει την Εσμαχάν πώς ειναι και η Εσμαχάν λέει ότι είναι καλά και μετά ζητάει την άδεια λέγοντας ότι η Μιχριμά την περιμένει. Η Χιουρρέμ περιμένει να φύγει και μετά πλησιάζει τον Μεχμέτ και λέει: “Έρχεται και σε επισκέπτεται κρυφά”. Ο Μεχμέτ: “Έρχεται και μιλάμε… γιατι ρωτάτε; Έχετε πρόβλημα με αυτό;”. Η Χιουρρεμ: “Δεν υπάρχει πρόβλημα με το να τη συναντάς και να μιλάτε… αλλά όχι στο διαμέρισμά σου… ειδικά μόνη… δεν είναι σωστό”. Ο Μεχμέτ λέει: “Τί λέτε μητέρα; Η Εσμαχάν ειναι σαν αδελφή μου!”. Η Χιουρρέμ: ‘Είναι γι’αυτό το λόγο που σου το λέω και εγώ. Δεν θέλω κουτσομπολιά και φήμες γι’αυτό. Έτσι και αλλιώς πρέπει να προστατεύσεις τον εαυτό σου… ώστε… να μη σε παρεξηγήσει…”

    Στο παλάτι της Χατιτζε, φτάνει ο Λουφτή και βρίσκει την Χατιτζέ Σουλτάνα. Χαιρετιούνται και ο Λουφτή της λέει ότι πρότεινε τον Μερτζάν για αγά της Πύλης αλλά ο Σουλτάνος ειπε ότι θα το σκεφτεί για λίγο. Η Σαχ απαντά ότι αυτό θα είναι άσχημο για τη Χιουρρεμ. Αν μπορεί, θα προσπαθήσει να το σταματησει. Ο Λουφτή λέει ότι δεν πειράζει αν ο Αγάς της Πύλης ειναι με το μέρος τους όταν βρίσκονται εκεί ο Αγιάζ και ο Ρουστέμ… η Σαχ Σουλτάνα λέει ότι δεν πρέπει να ανησυχεί και ότι το τέλος τους θα έρθει επίσης. Ο Λουφτή απαντά: “Αν βοηθάτε την Χατιτζέ Σουλτάνα, είναι αβέβαιο ποιού το τέλος θα έρθει”. Η Σαχ ρωτάει: “Τί σημαίνει αυτό;”. Ο Λουφτή: “Δεν ειμαστε υποχρεωμένοι να αγαπάμε την Χιουρρέμ Σουλτάνα, αλλά δεν μπορουμε να αντιπαρατεθούμε μαζί της. Μην κάνετε κάτι που θα μας φέρει αντιμέτωπους Σουλτάνα μου”. Η Σαχ σκέφτεται αυτό που είπε.

    Στο μεταξύ, η Χιουρρέμ είναι στο δωμάτιο του Σουλεϊμάν και του μιλάει: “Πώς να μη φοβάμαι Σουλεϊμάν; Ξέρεις τί συνέβη στον Σαχίν Αγά”. Ο Σουλεϊμάν: “Διοικείς το χαρέμι Χιουρρέμ και παρόλα αυτά, δεν λείπουν τα συμβάντα”. Η Χιουρρέμ: “Αυτό είναι το πρόβλημα Σουλεϊμάν. Οι Σουλτάνες μας δεν χαίρονται που διοικώ το χαρέμι. Λένε “πώς ειναι δυνατόν μια σκλάβα να διοικεί το χαρέμι”… σλάβα… χα… Σουλεϊμάν, δεν θέλω να σε στενοχωρήσω με τόσο ασήμαντα προβλήματα… θα εργαστώ με κάθω τρόπο. Από εδώ και στο εξής δεν θα υπάρχουν προβλήματα στο χαρέμι… μόνο που είναι το ζητημα του πώς θα χειριστούμε το διορισμό του νέου αγά της πύλης”. Ο Σουλεϊμάν λέει: “Μην ανησυχείς γι’αυτό…”. Η Χιουρρέμ: “Είναι ένας αγάς, η Αφιφέ Χατούν και ο Σουμπούλ τον εμπιστεύονται και μιλούν καλά γι’αυτόν… αν τον θεωρείς σωστό…”. Ο Σουλεϊμάν: “Διάλεξα ήδη κάποιον άλλο”. Η Χιουρρέμ: “Αλήθεια; Ποιός είναι;”. Ο Σουλεϊμάν απαντάει ότι ειναι ο Μερτζάν.

    Η Χιουρρεμ βγαινει έξω και λέει στον Σουμπούλ να βρει τον Ρουστέμ.

    Την ίδια ώρα, η Μιχριμά κάθεται με την Εσμάχάν. Η Μιχριμά λέει ότι ακόμη δεν έχει νέα και η Εσμαχάν λέει ότι ίσως είναι ντροπαλός. Η Μιχριμά όμως δεν το πιστευει. Η Εσμαχάν απαντάει: “Μερικές φορές ξεχνάς ότι είσαι πριγκίπισσα… και το να σε κοιτάξει κάποιος απαγορεύεται”. Η Μιχριμά λέει: “Θα μπορούσε να έχει στείλει νέα με κάποιον τρόπο… η Εσμαχάν λέει ότι επαναλαμβάνει τα προηγούμενα λόγια της λέγοντας ότι πρέπει να ειναι ντροπαλός και λέει στην Μιχριμά ότι θα ήταν πιο εύκολο αν έκανε κάτι η ίδια. Αλλά η Μιχριμά απαντά ότι δεν θέλει να είναι τόσο τολμηρή και ότι θα περιμένει την απάντηση.

    Στο μεταξύ, ο Ματρακτσί περπατάει με τον Μπαλί Μπέη και ο Ματρακτσί τον ρωτάει τί τον απασχολεί αυτές τις μέρες καθώς δείχνει χαμένος στις σκέψεις του και μετά τον ρωτάει αν έχει κάποια στο μυαλό του. Ο Μπαλί Μπέη λέει: “Ποιά θα μπορούσε να ειναι Νασούχ Εφέντη;”. Ο Ματρακτσί απαντάει: “Για παράδειγμα… Η Μιχριμά Σουλτάνα…”. Ο Μπαλί: “Τί λες Νασούχ Εφέντη; Τί κουβέντες ειναι αυτές”. Ο Ματρακτσί λέει: “Και γιατι όχι; Ο θαυμασμός της Σουλτάνας μας για σένα εδώ και χρονια ειναι γνωστός”. Ο Μπαλί λέει: “Ήταν απλά ο θαυμασμός ενός παιδιού”.



    Στο μεταξύ, στο παλάτι της Χατιτζε, η Σαχ Σουλτάνα λέει στον Μερτζάν ότι η Αφιφέ Χατούν έχει κάτι να του πει. Η Αφιφέ λέει στον Μερτζά ότι ο Σουλτάνος έχει διορίσει το Μερτζάν ως φρουρό της πύλης. Ο Μερτζάν λέει ότι η διαταγές είναι του Σουλτάνου του αλλά το πρόσωπό του δείχνει θλιμένο και απογοητευμένο. Η Αφιφέ του λέει ότι αρχίζει από την επομένη τα καθήκοντά του. Ο Μερτζάν περιμένει μέχρι να φύγει και μετά η Σαχ ρωτάει γιατί δεν είναι χαρούμενος. Ο Μερτζάν λέει ότι χαίρεται να δουλεύει για εκείνη ότι θα ήθελε να μη φύγει από το πλευρό της. Η Σαχ του απαντάει ότι θα συνεχισει να είναι κοντά της και όταν το επιθυμεί θα έρχεται. Μετά του λέει ότι θα υπηρετεί καλύτερα έτσι και ο Μερτζαν απαντάει ότι αν αυτό είναι αυτό που θέλει.

    Η Χιουρρέμ μιλάει με τον Ρουστέμ στο μαρμάρινο Κιόσκι: “Η Σαχ πήρε αυτό που ήθελε. Ο Μερτζάν είναι τώρα στο παλάτι!”. Ο Ρουστέμ: “Το να μπει κάποιος στο παλάτι είναι σημαντικό Σουλτάνα μου, αλλά πιο σημαντικό να μείνει στο παλάτι…”. Η Χιουρρέμ: “Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, θα κατηγορηθεώ. Γι’αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εκτός από το να περιμένουμε”. Ο Ρουστέμ λέει: “Σύντομα Σουλτάνα μου, το τέλος της Σαχ και Χατιτζέ Σουλτάνας έχει έρθει”. Η Χιουρρέμ γυρίζει και κοιτάζει ξαφνιασμένη και λέει: “Τί σημαίνει αυτό Πασά;” Ο Ρουστέμ απαντάει: “Όπως γνωρίζετε, ψάχνω για τον χαμένο θησαυρό του Ιμπραήμ Πασά… επιτέλους ήρθε στο φως πού είναι”. Η Χιουρρέμ: “Πού είναι;”. Ο Ρουστέμ απαντάει: “Όπως πιστεύατε, στο παλάτι. Οι Σουλτάνες το κρύβουν”. Η Χιουρρέμ: “Πώς το έμαθες; Είσαι σίγουρος;”. Ο Ρουστέμ: “Σήμερα έγινε μια δημοπρασια στο παζαρι… τα πράγματα του Ιμπραημ πασά… αλλά δεν ολοκληρώθηκε γιατί κάποιος τα αγόρασε όλα… για 600,000 νομίσματα. Το θέμα είναι Σουλτάνα μου ότι όλα τα ποσά είναι καταγεγραμμένα, αλλά όχι αυτά τα 600,000”. Η Χιουρρεμ απαντάει: “Δεν μπορει να ειναι από δάνειο;”. Ο Ρουστέμ λέει: “Θα μπορούσε, αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο… δεν νομίζω… αλλά υπάρχει μια άλλη εξήγηση”. Η Χιουρρεμ ρωτάει: “Δεν έψαξαν το παλάτι μέσα ξαι έξω;”. Ο Ρουστέμ: “Ναι, είναι αδύνατο να βρεθεί”. Η Χιουρρέμ: “Πρέπει να το βγάλουμε, πρέπει να αποδείξουμε αυτό το πράγμα στο Σουλτάνο”. Ο Ρουστέμ: “Υπάρχει ένας τρόπος για αυτό Σουλτάνα μου, δεν μπορούμε να πάμε στο θησαυρό αλλά μπορει ο θησαυρός να έρθει σε εμάς”.

    Στην Μάνισα, ο Μουσταφά φτάνει στην Βίλλα της Γκαμπριέλα αλλά εκπλήσσεται που βλέπει δύο ακόμη άτομα εκεί και κάπως ενοχλείται. Η Γκαμπριέλα λέει ότι ήταν ήδη εκεί, ότι δεν ήξερε ότι θα έρχονταν και ότι δεν θα κάτσουν πολύ. Ο Σινιόρ Μπενίτο και η σύζυγός του. Ζουν στη Χίο επίσης. Λέει ότι αν τον ενοχλεί να τους διώξει, αλλά ο Μουσταφά λέει ότι είναι εντάξει. Στο δωμάτιο της Μαχιντεβράν, η Μαχιντεβράν τρώει και η Φιντάν της λέει για τις καινούριες παλλακίδες που ήρθαν και ότι οι πιο όμορφες και πιο έξυπνες διαλέχτηκαν για τον Μουσταφά. Η Μαχιντεβράν: “Πρόσεχε με αυτό το θέμα. Πρέπει να βρούμε μια γυναικα που θα φέρει γιο στον Ηγεμόνα”. Έπειτα η Αϋσέ Χατούν φτάνει και την πληροφορεί ότι πήγε να δει τον Μουσταφά αλλά δεν ήταν εκεί… η Μαχιντεβράν λέει: “Πρέπει να πάρει την άδειά σου;”. Η Αϋσέ λέει “Όχι, απλά ήθελε να την ενημερώσει, να ξέρει και εκείνη”. Η Μαχιντεβράν της θυμώνει και της λέει να πάει να κοιτάξει το παιδί της. Τότε, η Μαχιντεβράν λέει στην Φιντάν να μάθει πού μπορεί να έχει πάει.



    Ο Μπενίτο λέει στο Μουσταφά ότι είναι τιμή του που τον γνωρίζει. Λέει ότι όλοι τον αγαπούν, τις δίκαιες αποφάσεις και όλα και ότι όλοι θέλουν να κληρονομήσει αυτός τον θρόνο. Ο Μουσταφά: “Αυτή ειναι η δικαιοσύνη του Εξοχότατου. Εμείς απλά προσπαθούμε να διευκολύνουμε με τον καλύτερο τρόπο που μπορούμε…”. Ο Μπενίτο: “Ηγεμόνα μου, έχω ακούσει ότι βοηθήσατε την Γκαμπριέλα με τα θέματα του εμπορίου της… Έχουμε και εμείς προβλήματα που αντιμετωπίζουμε”. Ο Μουσταφά: “Τα προβλήματα που προέκυψαν από την Ιταλική εκστρατεία τα έχουμε φροντίσει”. Ο Μπενίτο: ‘Ναι, ειμαστε ευγνώμονες γι’αυτό… αλλά κάποια προϊόντα μας δίνονται σε πολύ λίγη ποσότητα. Ο νόμος που περιορίζει την ποσότητα των προϊόντων που παίρνουμε ειναι περιοριστικός”. Ο Μουσταφά: “Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σας για το εμπόριο αλλά τα δικαιώματα που σας έχουν δοθεί από το νόμο είναι ξεκάθαρα. Δεν μπορούμε να πάμε πέρα από τα όριά τους. Ένα από τα πιο σημαντικά θέματα της αυτοκρατορίας ειναι οι μη-Μουσουλμάνοι έμποροι να έχουν φτηνά και άνετα τα προϊόντα που αγοράζουν. Εξαιτίας αυτού, η εξαγωγή καρπών, μεταξιού και άλλων τέτοιων προϊόντων είναι περιορισμένη. Μπορούμε μόνο να επιτρέψουμε αυτό αν υπάρχει πλεόνασμα”. Ο Μπενίτο: “Υπάρχουν εξαιρέσεις Ηγεμόνα μου… Για παράδειγμα, το προνόμιο που δώσατε Στην Γκαμπριέλα”. Η Γκαμπριέλα παρεμβαίνει: Αυτό ήταν ένα προσωρινό προνόμιο…”. Ο Μπενίτο: “Φυσικά, καταλαβαινω! Αλλά ήταν μια εξαιρετική απόφαση που μπορεί να βοηθήσει πολύ την Οθωμανική οικονομία. Ηγεμόνα μου μπορείτε να δώσετε αυτό το προνόμιο στους Γενοβέζους;”. Ο Μουσταφά: “Αυτό το εμπορικό προνόμιο που έδωσα στην Γκαμπριέλα ήταν για μία φορά, όπως είπε και η ίδια…”. Ο Μουσταφά σηκώνεται και ευχαριστεί την Γκαμπριέλα για το ωραίο δείπνο. Η Γκαμπριέλα ζητάει τη συγχώρεσή του και του λέει ότι τους είχε προειδοποιήσει να μη μιλήσουν γι’αυτά τα θέματα. Ο Μουσταφά λέει: “Δεν ειναι σημαντικό. Οι έμποροι θα ειναι πάντα έμποροι”. Η Γκαμπριέλα απαντά: “Θα φύγουν σύντομα Ηγεμόνα μου. Παρακαλώ μείνετε, θα ήθελα να περάσω απόψε το βράδυ μαζι σας…”. Ο Μουσταφά: “Γι’αυτό καλέσατε τους φίλους σας; Καληνύχτα σας”.

    Στο μεταξύ, στο σπίτι του Ρουστέμ, ρωτάει τη Νιγκάρ αν ετοιμάστηκε καθώς θα φύγουν σε 1-2 μέρες. Λέει ότι έμεν στην Κωνσταντινούπολη εξαιτίας του χρυσού αλλά αυτό δεν ειναι πλέον απαραίτητο. Η Νιγκάρ τον ρωτάει αν το βρήκε ήδη, και ο Ρουστέμ απαντάει: “Ο Αγιάζ Πασάς μου είπε να μείνω μακριά από αυτό το θέμα. Θέλει προφανώς να το λύσει μόνος του… Είμαι σίγουρος ότι θα ψάξει το παλάτι ξανά. Το παλάτι που μένει η Σαχ Σουλτάνα. Είναι προφανές ότι πήραν πληροφορίες για το πού βρήκαν το χρυσό. Πρέπει να είναι θαμένω κάπου εκεί βαθεια (Ο Ρουστέμ χαμογελάει και συνεχίζει)… Παρόλη την προσπάθεια και τους κόπους μου, θα πάρει εκεινος τον έπαινο και την αναγνώριση”. Η Νιγκάρ λέει ότι η πληροφορία μάλλον είναι λάθος και δεν πιστεύει ότι το χρυσό θα βρεθει. Μετά ετοιμάζει τραπέζι.

    Στην επόμενη σκηνή, η Χατιτζέ μιλάει στην Σαχ Σουλτάνα και λέει ότι η προαγωγή του Μερτζάν είναι σημαντική γιατί τώρα έκοψαν ένα από τα χέρια της Χιουρρέμ. Η Σαχ λέει: “Ναι… τώρα χωρίς να το ξέρουμε δεν μπορεί να πάει από το ένα μέρος του παλατιού στο άλλο”. Η Χατιτζέ λέει ότι είναι σημαντικό να πάρουν το Μαλκοτσόγλου με το μέρος τους και η Σαχ απαντά: “Αυτο δεν ειναι απαραίτητο… Ακόμη και η παρουσία του μες στο παλάτι είναι αρκετή για να εμποδίσει τα βρώμικα παιχνίδια της Χιουρρέμ”. Η Χατιτζε της λέει να μην ξεχνάει τη Μιχριμά, τον παιδικό της έρωτα. Αν κάτι συμβεί μεταξύ τους, τότε θα είναι στα χέρια της Χιουρρέμ… Δεν νομίζω ότι ο Μπαλί μπέη έχει καμια σχέση με αυτό… αλλά ποιός μπορεί να αρνηθεί το μοναδικό μαργαριτάρι του Εξοχότατού μας;”.

    Βλέπουμε στο μπαλκόνι του τον Μπαλί και τη Μιχριμά στης μητέρας της. Ρίχνουν ματιές ο ένας στον άλλο. Ο Μπαλί δειχνει προβληματισμένος.

    Ο Μερτζάν αγά γίνεται δεκτός από τον εξοχότατο και φιλάει το φόρεμά του. Τον ευχαριστεί για την ευλογία του στη νέα του θέση και υπόσχεται να δώσει και τη ζωή του ακόμη για αυτόν. Ο Σουλεϊμάν: “Μια πολύ δύσκολη ευθύνη είναι μπροστά σου. Δεν έχω αμφιβολία ότι θα με υπηρετήσεις με πίστη. Ο Αγιάζ Πασάς μπαίνει στο δωμάτιο και λέει ότι έχει μια αναφορά για τον Κουμπέ Βεζίρη Κασίμ Πασά και ότι αν ο Εξοχότατος είναι συμφωνος θα ήθελε να τον απολύσει από τη θέση του.

    Βλέπουμε τον Σουμπούλ να γυρνάει στον διάδρομο και προσεκτικά πλησιάζει τον Μερτζάν αγά. Ο Μερτζάν: “Δεν θα με συγχαρείς;”. Ο Σουμπού: “Τα πόδια σηκώθηκαν να χτυπήσουν το κεφάλι! Εσύ! Κακέ δαίμονα! (ο Σουμπούλ δείχνει αηδιασμένος). Κοιτά, πώς άρχισες να μιλάς τόσο ελεύθερα τόσο γρήγορα!”. Ο Μερτζάν: “Σουμπούλ αγά, από εδώ και στο εξής, πρόσεχε. Θα σε παρακολουθώ!”

    Η Χιουρρέμ πλησιάζει και συγχαίρει τον Μερτζάν αγά. Προσεύχεται στον Αλλάχ να τον βοηθήσει. Ο Μερτζάν την ευχαριστεί και λέει ότι θα ειναι ευγνώμων να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε αυτήν. Ο Μερτζάν ζητάει την άδεια και φευγει. Ο Σουμπούλ λέει κάποιες αραβικές βρισιές. Η Χιουρρέμ: “Αστον για την ώρα… έχουμε πιο σημαντικά θέματα να ανησυχούμε”. Ο Σουμπούλ: “Έχετε δίκιο… μόλις είχα νέα από τον Ρουστέμ. Μίλησε με την Νιγκάρ και μόλις έφυγε από το σπίτι του το πρωϊ, η Νιγκάρ έφυγε και εκείνη”.

    Η Σαχ ρωτάει την Χατιτζέ για τον Νασούχ Εφέντη και λέει ότι άκουσε ότι πήγαν κάπου μαζι και πού πήγαν. Η Χατιτζέ: “Στο παζάρι. Έβαλαν τα πράγματα του Ιμπραήμ σε δημοπρασία. Ο Εμπου Σουούντ με βοήθησε πολύ, μπόρεσα να τα αγοράσω όλα”. Η Σαχ: “Με τί τα αγόρασες; Ελπίζω να ξόδεψες τα δικά σου λεφτά… Χατιτζέ, τί κάνεις; Δεν μπορεις ούτε να ακουμπήσεις αυτά τα χρήματα (το θησαυρό του Ιμπραήμ)”. Η Χατιτζέ: “Ήταν ένα τεράστιο ποσό που έπρεπε να πληρωθεί! Και αν τα πλήρωνα από την τσέπη μου, ο κόσμος θα μπορούσε να με υποψιαστεί”. Η Νιγκάρ μπαίνει στο δωμάτιο και τις πληροφορεί ότι σύμφωνα με το Ρουστέμ, ο Αγιάζ πιστεύει πως ο θησαυρός ειναι στο Παλάτι.



    Ο Σουλεϊμάν ρωτάει τον Αγιάζ Πασά γιατί ο Κασίμ Πασάς πρέπει να απολυθεί. Ο Αγιάζ: “Μιλούσε εναντίον μου καιρό. Και ξεπέρασε το όριο με το τελευταιο περιστατικό. Λέει σε όλους ότι η απόφασή σας να εκτελέσετε τον Ραμαζάνογλου Πιρί Πασά είναι λάθος και πρέπει να εμποδιστεί”. Ο Σουλεϊμάν: “Καλά. Απολύω τον Κασίμ Πασά από τη θέση του. Μπορεις να του το πεις”. Ο Αγιάζ Πασά λέει στον Σουλεϊμάν ότι ο Μπαρμπαρόσσα είναι στην Μάνισα και μαζι με τον Ηγεμόνα Μουσταφά επιθεώρησαν τους στρατιώτες μετά την επιστροφή τους από την εκστρατεία και τους έδωσε χρήματα”. Ο Σουλεϊμάν: “Τί δουλειά έχει εκεί; Αν ήθελε να πάει πρώτος γιατι δεν με ενημέρωσε; Γιατί δίνουν χρήματα στους στρατιώτες; Για ποιό πράγμα ειναιβραβείο αυτό; Επιστρέψαμε από την εκστρατεία χωρίς να την ολοκληρώσουμε”. Ο Αγιάζ: “Ούτε εγώ ήμουν σε θέση να το καταλάβω”. Η Χιουρρέμ δεν καταλαβαινει γιατί θυμώνει και ο Σουλεϊμάν απαντά: “Κάθε πράγμα έχει το χρονο και τον τόπο του. Δεν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει”. Η Χιουρρεμ λέει ότι οι στρατιώτες τον αγαπούν πολύ τον Ηγεμόνα Μουσταφά και είναι και αυτό μες στις αρμοδιότητές του. Ο Σουλεϊμάν της λέει ότι θέλει να μείνει για λίγο μόνος του και αυτή φεύγει, χαμογελώντας.

    Η Σαχ: “Αν βρουν το χρυσό, θα είμαστε όλοι υπεύθυνοι γι’αυτό. Είσαι ευχαριστημένη με ό,τι έκανες; Όλα έγιναν γιατί αγόρασες αυτά τα πράγματα!”. Η Χατιτζε: “Δεν θα βρουν κάτι και αν βρουν, δεν θα είναι με δική μου ευθύνη! “. Η Νιγκάρ: “Σουλτάνα μου… το χρυσό… (είναι εδώ;;;;)”. Η Σαχ: “Σου είπα όλο το χρυσό θα πάει πίσω στο παλάτι”. Η Χατιτζέ: “Όχι! Ποτέ!”. Η Σαχ: “Μην είσαι πεισματάρα! Δεν θα κυνηγήσουν μόνο εσένα, αλλά θα κατηγορήσουν και εμένα και το Λουφτή Πασά!”. Η Χατιτζέ: “Τότε, θα μετακινήσουμε το χρυσό κάπου αλλού… θα τον φροντίσω. Θα τα κάνω όλα τη νύχτα”.

    Ο Κασίμ Πασά: “Ο Αγιάζ Πασάς προσπαθεί να βρει κάτι για να με ρίξει”. Ο Λουφτή: “Κάνεις λάθος. Κάνεις εχθρό τον Μέγα Βεζιρη. Πρόσεχε να φροντίσεις τη θέση σου. Σε χρειάζομαι σε αυτή τη Σύνοδο…”. Ο Αγιάζ φτανει στη σκηνή και λέει ότι στον Λουφτή ότι υπάρχουν πολλά πράγματα να συζητήσουν και λέει “Ο, Κασίμ Πασά. Εσύ δεν θα μας κάνεις παρέα. Δεν εισαι πλέον μέρος της Συνόδου. Παρουσίασα την πρότασή μου στον Εξοχότατο και σε αφαίρεσε και ισχύει άμεσα”. Ο Κασίμ Πασάς θυμώνει και προσπαθεί να ακολουθήσει τον Αγιάζ αλλά ο Λουφτή τον σταματάει και λέει: “Απολύθηκες… μην επιτρέψεις στο κεφάλι σου να απολυθεί επίσης! Θεός φυλάξοι!”.

    Στο μεταξύ, στη Μάνισα η Μαχιντεβράν συναντιέται με τον Γιαχιά Εφέντι και τον ρωτάει γιατί δεν της λέει τίποτα πια. Έχει παρατηρήσει ότι ο Μουσταφά βγαίνει τις νύχτες. Θέλει να ξέρει πού ειναι και τί κάνουν. Της λέει να μην ανησυχεί, ότι κάποιες νύχτες πηγαινουν για κυνήγι και κάποιες φορές συναντιούνται με παρέα ανθρώπων, συζητούν και ακούν ποίηση. Η Μαχιντεβράν: “Σ’αυτή τη παρέα ειναι και μια Γενοβέζα γυναίκα;… μην προσπαθήσεις κάν να το αρνηθείς! Την επισκέπτεται, έτσι;”. Ο Γιαχιά: “Έχει πάει μια η δύο φορές, αλλά μην ανησυχείτε…”. Η Μαχιντεβράν μπαίνει στο δωμάτιο του Μουσταφά και αυτός λέει ότι θα της μιλήσει μόλις γυρίσει από τη Σύνοδο. Τον ρωτάει τί συμβαίνει ανάμεσα σ’αυτόν και την Γκαμπριέλα. Ο Μουσταφά: “Τί σημαινει αυτό; Ήρθε εδώ;”. Η Μαχιντεβράν: “Όχι, αλλά την επισκέπτεσαι συχνά!”. Ο Μουσταφά: “Δεν χρειάζεται να σας εξηγήσω”. Η Μαχιντεβράν: “Ξεχνάς τί σου συνέβη εξαιτίας της Έλενα; Θέλεις να πάθεις το ίδιο;”. Ο Μουσταφά φεύγει από το δωμάτιο.

    Ο Μπενίτο ρωτάει την Γκαμπριέλα αν θα συναντήσει τον Ηγεμόνα σήμερα και αυτή λέει: “Όχι ήταν πολύ άβολος εχθές το βράδυ”. Ο Μπενίτο: “Πρέπει να βεβαιώσεις ότι θα μας δώσει εμπορικά προνόμια. Όσο πιο γρήγορα, τόσο καλύτερα… και με αυτό τον τρόπο, μπορείς να ενωθείς με την αδελφή σου, την Λουκρήζια ξανά”. Η Γκαμπριέλα: “Ίσως να πω στον Ηγεμόνα γι’αυτό, μπορει να με βοηθήσει να βρω την αδελ΄φη μου”. Ο Μπενίτο: “Να προσέχεις… αν μάθαινε ποιά είσαι και τί κάνεις στα αλήθεια, δεν θα ήταν καλό για σένα, δεν θα ξανάβλεπες την αδελφή σου”.

    Η Μαχιντεβράν μπαίνει στο δωμάτιο της Αϋσέ Χατούν και βλέπει μια παλλακίδα να παιζει με την Ναργκίσαχ. Σχολιάζει ότι η Ναργκισσάχ αγαπάει πολύ την χατούν και ρωτάει το όνομά της. Η Χατούν λέει “Ρουμέυσα”. Η Μαχιντεβράν ρωτάει ποιός της έδωσε το όνομα και η Φιντάν λέει ότι η ίδια το έδωσε γιατι το πραγματικό της όνομα ήταν δύσκολο να το προφέρει: Λουκρήζια.

    Στην Πόλη, η Χιουρρέμ ρωτάει την Φαριέ αν αναρρώνει και εκείνη απαντά ότι νιώθει καλύτερα. Η Χιουρρέμ λέει ότι από εδώ και στο εξής θα ειναι πιο κοντά της, θα της εμπιστευθεί τη ζωή της. Η Φαριέ φιλάει το φόρεμα της και λέει: “Σας ορκίζομαι ότι θα σας είμαι πιστή ως την τελευταια μου πνοή Σουλτάνα μου…”. Ο Σουμπούλ μπαίνει στο δωμάτιο και της λέει ότι μια άμαξα πήγε στο παλάτι της Σαχ Σουλτάνας και μετακινούν το χρυσό.

    Η Χιουρρέμ Σουλτάνα μπαίνει στο δωμάτιο του Σουλτάνου και ρωτάει αν έχουν νέα από τον αρχιτέκτονοα. Αυτός απαντά ότι η κατασκευή συνεχίζεται. Η Χιουρρέμ λέει ότι θέλει ένα νοσοκομείο, θρησκευτικό σχολείο και ένα κανονικό σχολείο να χτιστούν στο ίδρυμά της και θέλει όλα να χτιστούν την ίδια εποχή. Ο Ρουστέμ φτάνει με μια σημαντική πληροφορία.

    Ο Μπαλί Μπέη, πλησιάζει τη Μιχριμά στο διάδρομο κρατώντας ένα γράμμα στα χέρια του. Χαιρετιούνται. Ο Μπαλί Μπέη. “Σχετικά με εκείνο το θέμα που περιμένατε την απάντησή μου. Συγχωρέστε με που σας έκανα να περιμένετε…”. Της δίνει το γράμμα και αυτή λέει στο Μεχμέτ να την περιμένει (γιατί ο Μερτζάν αγά έχει αρχίσει να πλησιάζει). Ο Μερτζάν λέει ότι έχει κάτι σημαντικό να συζητήσει με τον Μπαλί.



    Ο Ρουστέμ φτάνει στο παλάτι της Σαχ Σουλτάνας και λέει: “Καλή δουλειά να έχετε αγάδες”. Ρίχνει ένα χαμόγελο στις δύο σουλτάνες που κάθονται στο παράθυρο και ανακοινώνει: “Προσοχή! Έρχεται ο Σουλτάνος ο Σουλεϊμάν ο Μέγας!”. Ο Σουλεϊμάν φτάνει με το άλογό του και βλέπει τις Σουλτάνες και την άμαξα γεμάτη στάμνες και λέει: “Ανοίχτε αυτές τις στάμνες αμέσως!”. Ο Ρουστέμ αποκαλύπτει τον χρυσό και ο Σουλεϊμάν ειναι σοκαρισμένος. Κοιτάζει με δυσπιστία τις δύο Σουλτάνες…




    Ενημέρωση Copyright: Αυτό το site διαχειρίζεται ο χρήστης “CrazyTurkVids” και του ανήκει. Όλα τα δικαιώματα στο υλικό αυτής της σελίδας ανήκουν στον χρήστη “CrazyTurkVids”. Χωρίς άλλη σημείωση, κανένα δικαίωμα, τίτλος ή συμφέρον δεν παραχωρείται στο υλικό, τις πληροφορίες, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες ή άλλα υλικά που προσφέρονται σε αυτή τη σελίδα. Πληροφορίες, ιδέες, κείμενα, logos, εικόνες, γραφικά και φωτογραφίες που περιλαμβάνονται σε αυτό το blog είναι αποκλειστική περιουσία του χρήστη “CrazyTurkVids”. Αυτό το υλικό δεν μπορεί να αντιγραφεί, αναπαραχθεί, ή χρησιμοποιηθεί χωρίς την γραπτή κατάθεση του χρήστη “CrazyTurkVids”

    Facebook Comments